İyi akşamlar hanımlar test sonucum 9.97 çıktı doktor gebelik başlangıcı dedi pek umutlu konuşmadı ikinci gebeliğim olacak idrar enfeksiyon için gitmiştim teste yaptırdım adetime beş gün var bir hafta sonra tekrar tahlil istedi enfeksiyonun çok olduğu için düşük yapma riskin çok fazla dedi bu illet enfeksiyon için evde doğal uyguladığınız birşeyşer var mı benim gibi özellikle dirençli enfeksiyon illetini çeken var mı