anayimbennana hatta daha köyü idi bende covid döneminde başladı el yıkama hastalığı o zaman daha fena idi minik minik noktalar kanıyordu acayip yanıyordu birde sanki o noktalara tek tek iğne batırıyorlardı. Ellerinizi daha az yıkayın bir de geçene kadar dezenfektan kolonya kullanmayın asla onlar daha da azdırıyor. Bol bol nemlendirin krem ile yağ ile