Fatmauslu Osman_Aras aynen bizde sarılıktan yattık hastaneye hemşire ayağını gıdıkla burnunu sık filan derdi öle uyandırdım bende hep
Osman_Aras Fatmauslu Basta benimkine fayda etmiyordu şimdi yavaş yavaş fayda etmeye başladı🙂🙂. Hemşire bile öyle uyandiramadu
Selenay Osman_Aras bence mor yada mavi örtülmeli ya sonucta sarılık oluncada mor ışığa yatırmıyolarmı anlamıyorm 🤣