Milena11 hiç merak etmeyin, üşümez. Siz uzun kollu body ve pijama takımı giydirin veya tulum. Ayakları da açık kalsın. Uyurken çorap pek önerilmiyor. İnanın terlemesi daha kötü, daha çok hasta eder teri üstünde kurursa.
Evinizin derecesi gayet ideal.🙏
Kızımın doktoru soğuktan değil, terletmekten kork der hep. Hava sıcaklığı 5 derecenin altına düşmediğinde dışarı bile çıkabilir der hatta.😊