Merhabalar bugün kızıma verem aşısı yaptırdım ama aklımda kalanlar olduğu için internette arama yaptım öncelikle sağ koluna yapıldı ama sol koluna yapılır yazıyor ve deri altına yapıldığında doku zararı gelişir diyor , bizim ebe iğneyi yan sokup tam deri altına sıktı bıraktı . Kendisi yeni geldi sağlık ocağına yanlış yapmış olabılır mi yaptıran var mı nasıl oldu ?