benbirkekmiyim
benbirkekmiyim Rabbim size,yavrunuza cümle hastalara Tezce şifa versin inşallah . Benim bebeğimde 10 aylıkken oldu . Ateşi 38lerdeydi 3 gün . Dolven ve calpolü dönüşümlü olarak verdik , soğuk uygulama , ılık duş başkada yapacağın bişey yok annesi . Emiyorsa seni sen bolca c vitamini al emmiyorsa bi şekilde portakal, mandalina falan yedir . Evet çok iştahsız oluyorlar ama yemezse suyunu içirmeye çalış bi kaşık bile içse kardır . Sen önce kendine iyi bakacaksın ayakta kalacaksın ki bebeğin çabucak iyileşsin . İçim sızladı yaşadıklarım gözümün önüne geldi kıyamam kuzulara . Rabbim beterinden korusun acil şifalar versin inşallah . 💐