Çocuğuma 3 günde birşeyler oldu . Koyduğum da uyanıyor hemen 😔 korkuyor sıçrıyor ağlıyor uyumak için cıldırmıs gibi aglıyor kucağım da elimi tutup uyuyor çok yoruldum napacagımı bilmiylrum bu normal mi 😔 bi ağrısı mı var falan diye de düşünüyorum ateşini ölçüyorum kontrol etmeye çalışıyorum anlayamadım neden uyumuyor 😔