Arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık 1 aydır dişleri inanılmaz kaşınıyor ve mamasını hep bırakıyor tam bititmiyo 90 cc den 120 ye çıkmıştık şimdi 90 nı bile bitiremiyo çiğniyor biberonu kiloda az almış acaba diş çıkarırken mi böyle iştah kesiliyor yoksa mamayı mı değiştirsem bebelac gold çok gaz yaptı sma optipro kullanıyoruz gaza iyi geldi ama bu sefer de mamayı mı sevmedi diştenmi yapıyo ne yapsamki🤔😔😞