Yengecanasii emsin bırak rahat hissediyorsa, her şey steril olmamalı bence bebeğinizde sağlık sıkıntısı yoksa, bağışıklığı güçlenir, ileride daha az hasta olur bu bebeğe yapılacak en büyük iyiylik, kaldı ki battaniyesi babasının yüzü ne kadar mikroplu olabilir ki, sizde battaniyeye yüzünüzü sürüyorsunuz eşinizi öpüyorsunuz, sonra bebeğinizi kucağınıza alıyorsunuz onu öpüyorsunuz, gerek yok gerçekten çok hijyenik bir ortam yaratmaya çalışmanıza. Sırf bu nedenle emzik tutmayan bebişe emzik vermeyin zorla paranıza yazık