Merhaba sevgili anneler babalar.
Ufak bir sorum olacaktı. Tecrubelerinizden yararlanmak isterim. Şöyleki; eşim 2 aylık bebeği anne sütüyle besliyor. Bebek tok, altı temiz, gaz sancısı olmadığı halde çıldırırcasina biranda ağlaması tutuyor. Annesi meme verdiği ve gayet iyi tuttuğu halde susmak bilmiyor. Bir anda aman duman diyene kadar herkesi bir telaş tutar. Tam o anda nenesi gelir kucağına alır ve susar. Nenesinde susmasının sebebi sizce annesinde yetersiz süt ama diğer tarafta bolca kesintisiz ve çok rahat biberonlu nene. Yani nenesinde rahat beslendiği için nenesinde susuyor olabilirmi ?