Katılım geçirmiş olabilir. Öyle bir durum varsa korkmayın. Yan yatırın sirtini sivazlayin kendine gelecektir. Nefes almaya başladıklarında hiç birşey olmamış gibi hayata devam eder. Bebeklerde öyle maalesef. Ağlama krizlerine girdiklerinde nefes almadan ağlıyorlar. Mevzu korkunç olsada aslında korkulacak bir durum değil. Sırtına vurmak, su sıçramak, ayaklarını suya sokmak , yüzünü yıkamak gibi eylemlerden uzak durun. Dediğim gibi olabildiğince kendine erken gelmesi icin yan yatırıp sırtını sivazlayin. Bu kadar. Geçmiş olsun.