Milena11 Ebebekte pirima indiriminden külot bez aldım 6 7 numara 3 er paket şuan 6 aylık bebiş hiç kullanmadım ama memnun olan çok var. Memnun kalmayan var mı neyinden kalmadınız
Snowglobe Milena11 üstte kalsın bence merak ediyorum. Sanırım altındaki her şeyi çıkarmak zor olduğu için memnun kalınmıyo. Yazın kullanmak daha mantıklı geliyo bana. Ben de bu yaz düşünüyorum.
Kuzeybabyy Milena11 ay ben kullanamadım kilot bezi ya 😅 cırt cırt bez gibi kenarlardan yırtarak çıkarıyordum kaka yapınca işkence oluyordu ben beğenmedim giydirirkende çok zorlandım cırt cırt bez daha iyi
Cennet24 Milena11 bence kış ayı için iyi değil sürekli kıyafetini komple çıkarmak zorunda kaliyosun yanlislikla almışım bı bitmedi valla bayada çok almıştım son paketim biterse kullanicam ama yazın için iyi olabilir hem giydirmesi kolay hem daha toplu duruyor
GiybetReis Milena11 ben cok memnunum. 5. Ayda kulot beze geçtik. Dönmeye basladıgında bantlı bez imkansız hale gelmişti. Heleki ayaklanınca kulot bez dısında bi bezle degıstırmem imkansız. Bantlı bez tasırıyordu bizde hep ama kulot bezde çok nadir yaşadık bu durumu.
Zeynep_2022 Bez değiştirmek için sürekli alt pijamasımıda çıkarmak zorundasın bir iki yapiyorsun ama sonradan zor geliyor kakasını yaptığında hafiften kenarlarda sızma oluyordu lastik yerleri karnında iz yapıyordu uğraşamadım bidahada almadım
Milena11 Zeynep_2022 inşallah sıma yapmaz ya. Ben zaten normal bezde de komple çıkarıyorum o çok sorun olmaz bende
Milena11 Snowglobe bizimde 6 7 numara yaza denk geliyor ama zaten ben normal bezde de komple çıkarıyorum o yüzden ondan sıkıntı olmaz
Barlasb10 Migros’un almıştık kullandığımız zamanlar sürekli yolculuk halindeydik kolay olur sandım ama eziyet oldu lastiklerinden taşma yaptı emici değildi bir de kirli bezi çıkarttıktan sonra sarıp atması hiç hijyenik değildi o bant tutmuyor vs
Milena11 Barlasb10 belki emicilik markadan kaynaklıdır. Ama wvet o sarıp atma nasıl oluyor bende merak ediyordum sıkıntı demek ki
Cennet24 Milena11 bant var üstünde baby turco kullanıyorum o konuda sorun yaşamadım gündüz taşımada olmuyor ama gece uzun saat kalınca köşeleri pamuk değil bazen ordan tasabiliyor oglumunki oyuzden gece bantlı kullanıyorum ben yanlışlıkla aldım kış için hiç iyi değil benim görüşüm ama hareketli bebekse giydirmesi daha kolay
Nesrincente Milena11 bantı var aynı cırt bez deki gibi aynısı Bi farklı yok aynı sekil sar bantla tamam
Kuzeybabyy Milena11 belki ben becerememişimdir😅 memnun olanlarda var özellikle hareketli dönemde bez bağlatmak istemiyor bebekler kaçmaya çalışıyor cırt cırt bir tık daha zor bağlanıyor ama ben kilotu telaşla hiç giydiremedim 😀😀
Milena11 Cennet24 biz normalde de komple çıkarıyoruz onda sıkıntı yaşamam da baya memnun kalmayan olmuş ya üzüldüm 😔
Milena11 GiybetReis ayy allah gönderdi tüm ümitlerim yıkılıyordu 😅 ya forumda okadar çok denk geldim ki çok memnunum diyene normalde 1 paket alıp denicektim indirimse olunca aman kullanırım dedim çok aldım 6 7 numara aldım yaza denk gelir zaten muhtemelen anca ayaklanmış olcak 1 yaşında falan olcak inşallah memnun kalırım
Nohutannesi Milena11 ben kalmadım. Yani bu benimle alakalı ama sanırım. Popişe ne krem sürsem çekerken sıyrılıp her yerine bulasiyor ondan sevemedim. 17,5 aylık hala cırtlı bezciyim
Kuzeybabyy Milena11 kullanırsınız ya ama geceleri pek tavsiye etmem geceye cırt cırt daha iyi emicilikte 😍
Kuzeybabyy Milena11 bende komple çıkarıyorum ben çıkatmasam zaten oğlum kendi çıkarır 😀😀 o konuda zorlanmazsınız