Kızım kolik 😞 3 gün önce doktorumuz bu mamayı önerdi önce aptamil kullanıyorduk onda inek sütü tozu olduğunu ve gazını daha da arttıracağını söyledi.mamanın tadı berbat ilk zaman içmedi içine pekmez kattım içirdim.3 gündür kullanıyoruz 3 öğün bugün kakasını yapmadı demin bir yaptı o da ne 😄🤣 ishal gibi ve çok sarıydı acaba mamadan mı yoksa kızım biriktirdiği için mi öyle yaptı ? Doktoru da arayamıyorum akşam akşam siz bu durumla karşılaştınız mı ?