Hirabebek Kurutma makinesi almayı düşünüyorum hanımlar inşallah. Kurutma makinesinde gider var mı? Çok fiyatlı olmayan önerileriniz varsa bekliyorum ♥️
Edabarakk_ bekonun KM 8 modelini kullanıyorum 4 ay oldu alalı şuan memnunjm çok uygundu bence 5.500 falandı gayet iyi kurutuyor memnunum ben