Arkadaşlar merhaba ,bebeğim 6aylık oldu ve özellikle geceleri aşırı emiyo (yarım saatde bir fln) ve ben o yüzden uykumu hiç alamadığım gibi tüm enerjim bitmiş uyanıyorum her gün:( lafın kısası bana gece biberona koyup ısıtmadan etmeden direkt biberonla verebileceğim bir mama ya da yemek tarifi verebilirmisiniz?ek gıdaya yeni yeni başlatıyorum pek tarif bilmiyorum güzel tarifleriniz varsa tavsiyelerinizide alırım ☺️Şimdiden teşekkürler🎈