asya13 Kızlar ya bebeğimin göbek bağı etrafında hafif kızarıklık var koku da var acaba iltihap mı sabh doktora gidicem ama sabaha kadar içim içimi yer🤷🏻♀️😢
shawty asya13 Koku varsa enfeksiyon olmuş olabilir normalde koku olmaz çünkü göbekte sabah götürün aksatmayın bence önemli çünkü göbek bağı , 😌