Minikbal yaaa öylemi niye nam salmış ki o kadar🤷♀️ bende tavsiye üzerine gittim. 1 kez gittim zaten çok bekledim ama. Özel aşıların planlamasını yaptı ilgilendi falan ama içime pek sinmedi nedense birde her gitmemde saatlerce beklemek istemiyorum çünkü kaç kez aradıysam randuvuler dolu. Park hayat hastanesinede gitmek istemiyorum tartışmıştım orayla doğumu orada yaptım.Lale hanıma gideyim birdahakine. Komşun önermedi lale hanımı kızını götürmüş 5 dk baktı yolladı azarladı dedi