Gamze22 ben yaklaşık 3 ay dupalac kullandım kabızlık çektik daha yeni yeni atlatıyoruz kuru kayısıyı kaynatıp yedirip arkasından ılık su içirebilirsiniz sabah aç karnına. Balkabağı, kabak, kayısı, armut çok iyi geliyor. Ve bol su , su çok önemli. Aile hekimimiz fito krem verdi çatlak oluşmaması önemli diye onu da sürüyordum zorlanırken zeytin yağı ile uyarı vermemi de söylemişti doktor ama çok yapmadım alışkanlığa dönüşmemesi için