Sunshinemom Kaşın başlarında iki tarafta da konak var zeytnyağı sürüp tırnağımla kazımaya calsıyorum ama olmuyor yani saç derisindeki gibi kolayca kalkmıyor. Ki ztn çokta izin vermiyo yüzüne elletmeye. Başına gelen warmı ne yaptınz?
Alyehus Benim kızımin da vardı biz sarışın sanıyorduk hafifti kas dibinde oluşmuş meğer. Pamuğa zeytinyağı sürüp kas yönünde gezdirdim geçti bizim kazinmaz diye biliyorum ben
Bsradskran Sunshinemom benim oğlumun kaşlarında vardı ama saç kadar sert değildi zeytinyağ sürüp tarıyordum erkeklerin cep tarakları olur ya zamanla gitmişti