Birceninannesi kesinlikle, bebeğim aslında uykuyu çok seven bebek sayılmazdı bana göre uyumadığı çok günler vardır :) hayatımın en zor dönemi 3 uyku yaptığı dönemdi 3. Uyku felaketti bizim için ayrıca gece uykuları. 2. Uykuya düştüğümüzde bir nefes alabildim. İllaki hastalık diş vs. Bozulmalar zorlu geceler oldu ama 2 uyku iyiydi. İnşallah 1 uyku da daha da rahatlarım. Temennim bu yönde ☺️🥰