46 günlük bebeğim var o kadar gazlı bir bebek ki anlatamam onu kıvranırken gördükçe çok üzülüyorum biogai ve nurse harveys şurup kullanıyorum düzenli olarak her gün rezene içiyorum yemeklerime kimyon katıyorum her şeye dikkat ediyorum gaz masajı yapıyorum ama bu nedir arkadaş çocuk kıvranıyor resmen 5 gündür de kakasını yapmıyordu bu sabah yaptı rahatlar ne güzel dedim ama tam tersi bugün çıldırdı resmen 😔 siz neler yapıyosunuz nasıl başa çıkıyorsunuz 😥