e1if Kızlar içine ince Pijama giydirdim çok sıcak olur mu acaba bilemedim ev şu an 25 26 derece gece bşraz düşüyor sıcaklık bi ayar tutturamadım
Edabarakk_ e1if ev 25-26 derecede ben kızımı banyo yaptırıyorum canım 2,5 tog uyku tulumu çok kalın bence
Mmrryy e1if o sıcaklığa 1.6 tog falan almanız lazımdı. Ben de hata edip 2.5 tog aldım iade edip diğerinden sip verdim
SalEz Edabarakk_ Evim 22 23 bazen 20 derece oluyor soğuk yani ben içine pijama giydiriyorum ayağinada çorap ayakları buz oluyor yerlerde soğuk oluyor. Sen kalın giydirip üstüne çok kalın olmayan battaniye felan ört
Edabarakk_ SalEz anlmadım cnm ne dmk istedin bana 🙄😀 bnm evim 22-23 derece ben uyku tulumunun altına sadece zıbın giydiep ayağına çorap giydiriyorum yetiyor😀 bnm evim 25/26 derece değil sadece banyo yaparken o kdr sıcak uapıyprum 😀
Umay_ e1if İçerisine sadece atlet ile yatırmanız bile bebek maalesef 2.5 tog ile 25-26 derece sıcaklıkta terler. Zaten 25 dereceler uyku için çok fazla. Tavsiyem yattığı odanın sıcaklığını 19-20 dereceye düşürün. O seklde içerisine atlet ve ince bir pijama ile yatabilir usemeden. Uyku kalitesi acisinda da iyi olur.
Umay_ e1if Öyle düşünmeyin tulumlar ona göre üretiliyor 😊 Gece alışana kadar başlarda arada isterseniz sırtını,ensesini kontrol edin. Sıcaksa usumuyordur. Zaten inanın cok sıcaklayip terlemesi bebekleri hasta ediyor. Soğuktan zarar gelmez😊
cocomelon33 e1if içine bir şey giydirmemiş hali bile o derece için kalın bence 1.6 tog yeterli olacaktır
e1if Umay_ ya bide ensesini elliyorum soğuk oluyur ama bşraz daha içeri soktuğumda sıcak geliyor elime
eceunverkanra e1if Evin derecesine göre uyku tulumunuzun tog degeri cok yuksek o sekilde bebeginiz terler sonra da ustunde kuruyacagi icin hasta olabilir. 2.5tog icin yanlis hatirlamiyorsam maksimum oda sicakligi 22derece olmali 23-24tte icine zibinla bile benim oglum cok cok terliyordu biz su an 1.0tog kullaniyoruz. 1.6 daha uygun olabilir ya da odanizin sicakligini dusurebilirsiniz☺️