drnerkn bi uyku danışmanı şöyle söylemişti. 3 -4 gunde icinde bir çocuğa ağlata ağlata eğitim verilir verilmez değil. Ama bebeklerde bir insan. Alışkanlıklarindan kısa sürede vazgecerlerken cok cok aglarlar. 3 4 gün sonra uyumaya elbet baslayabilirler, annede mutlu olurlar o anda. Ama ya sonra? 5 6 yasina geldiklerinde bilinç alti zamanında ağlaya ağlaya uykuyu öğrendiği için o yaslara gelince yalan söylemeler,anneden babadan birsey saklamalar başlıyormus. Hic bir zaman 3 4 günde uyutmayi öğreten egitimi savunmam demisti. Bunu eğitim danışmanı söylüyor. Ve 3 4 günde egitim veren anneler guya coook araştırmış herseyi !!!!