Sadece boğaz acıması ve öksürük şikayetiyle acile gittim,kovid testi yaptılar. Bugün sonuç pozitif çıktı,başka bir belirtim yok. Aradılar 7 gün karantina dediler. 3. Doz asimizi olduk eşimle, araştırdım 3. Doz aşısı olanlar karantinaya girmiyor diyorlar. Bir bilginiz var mı kızlar acaba yaa???