Bu postu belki bir anneye faydası olur diye açmak istedim. Bebeğim 4 ay 24 günlük. Normalde 2. Aydan beri kakasını 4-5 günde bir yapardı. Doktorlar zaten bebeğin keyfi yerindeyse 10 güne kadar normal kabul ediyor. Ama 4. Ayda kan damlası ile birlikte süre biraz daha uzamaya başladı. Son 4 gündür de memeye koyduğum gibi ağlıyordu istemiyordu. Ancak uyuma moduna geçince ya da uyurken emdi. 4. Ay atağı yeni bittiği için ben ona bağlamıştım sebebini. Gün içinde de ıkındığını ve zorlandığını farkettik dün artık fitil koyduk. Ve koyduğumuz gibi günlerdir ne biriktiyse içinde çıkardı. Rahaladıktan sonra da bi daha memede ağlamadı. Meme reddinin sebebi buymuş meğerse. Yaşayan varsa kabızlık ihtimalini de düşünsün.
Kan damlası bağırsak düzenini bozdu. Ocean vermişti doktorumuz başka marka kullanıp memnun kalan var mı? Ya da kabızlıkla nasıl baş ediyorsunuz tek çözüm fitil mi?