Minikmucizemmmmmmmmm belirli bi saatse gerçekten gaz olabilir emerken hava yuttuğu İÇİN o an huzursuzluk yapıyordur emdirdikten sonra gazını çıkarıyorsun ama emme sırasında o gaz onu rahatsız edito olabilir böyle yaptığı zaman emmeye ara verip gaz çıkarıp tekrar devam ettiriyorum ben doktoru öyle demişti sakinleşmiş oluyor hem gazı cıkınca