Kızlar oğlumun qtesi 37.2 37 37.4 olup duruyor ara ara oluyor ve huzursuzlaniyor öyle olduğu zaman daha 2 aylik yarın uzman bir doktorda randevum var ancak alnını öptüğümde sıcaklığını hissedebiliyorum temassiz da farklı koltukaltinda farklı ölçüm alıyorum sürekli bir 36 ya düşüyor genel olarak ikisinde de bir 37.8 37.4 oluyor kakasi da mukuslu bir kaç gündür sizce acil bir bulgu var mıdır yarını beklemeli miyim