senamiray EsnadinAnnesi irmiği suyla ıslayıp şişiriyorum yada yulafı içine muz avakado elma armut bunlardan ne olursa ekliyorum ceviz pekmez de katıyorum her gece mutlaka yaparım tok tutuyor
EsnadinAnnesi senamiray ya yulafı bende düşündüm amma sabahları yediriyordum onu akşamlarda deniycem teşekkür ederim
blue5 EsnadinAnnesi herobaby ve hipp kasik mamalarindan aldim. Hipp cok tatsiz meyveyle karistirip veriyorum. Herobaby tadi guzel bebegim seviyor. Sutlu balli irmikli ve pirinc muzlu olandan meyveli olandan sirayla hepsini deniyorum.😊
GozdemHilal Canım aç değildir emin ol.Oglum bir gün uyuyor bir gün uyumuyor.Aclik mi dedim ama tıka basa doyurup gece her uyandığında mama yapip da uyumadigi da oldu çok az mamayla saatlerce uyuduğu da.Bence diş,atak olabilir biz hep açlığa bağlıyoruz.
EsnadinAnnesi GozdemHilal aç olduğu kanısına burdan geldim su veriyorum içmiyor ağlıyor mamanı içince sakinliyor
GozdemHilal EsnadinAnnesi Benim oğlum da öyle ama mama onların sakinlesme aracı .Nasıl meme emen bebekler stres anında meme emiyor onlar için de biberon aynı şey.Emin ol bu şekilde.Cok test edilmis bişey söylediğim aç aç diye diye gereksiz kilo aldirdgim oldu çocuğuma çünkü..
Irmakprensesinannesi EsnadinAnnesi benin 9-9:30 da uyur mesela sabh 5:30-6 bazn 7 Dr uyanır 6 aylık yeni olucak 2 gün var