Kızlar iyi akşamlar oğlum 23 aylik ben cuma günü boğaz ağrısıyla uyandım ilerleyen saatlerde kemikleri falan ağrıdı üşüme falan cumartesi aynı şekilde dün bugün gayet iyim şükür dün gece oğlum Bi baktım ateslenmia 37,3 falan üzerini çıkardım ilaç verdim düştü sabah tekrar çıktı gittik doktora boğazları kulağı kızarmış enfeksiyon var dedi antibiyotik dolven parol verdi akşam üstü ateşi tekrar çıktı ve 37 den aşağıya düşmüyor duşa soktum falan napiyim ki yoksa ben kordona mi oldum da oğluma geçti ki