Elifhifa canım aynı durumu ben yasadım bebegimde ilk dogdugu zaman 3 günlükken doktora götürdük ve doktor kan degil yetersiz beslenmeden oluyor dedi bol bol besle bebegini gectigini göreceksin :) bi dene gecmezse bi doktora gösterirsin yine ama bizim gecmisti