Zekzek balçova izmirin en güzel semtlerinden biridir bence. Ama ılıcalar tarafı, avm’ler tarafı. Ata caddesi varr bir de orası bence kötü. Ilıcalar tarafında ara sokaklarda daha uygundur diye düşünüyorum rakamlar. Hem jeotermal var balçovada. Doğalgazdan daha uygun. Ben balçova ılıcalar doğumluyum. Çok severim. Şimdi de narlıderede oturuyorm.