Mommy28 Merhaba serum fizyolojik damla şeklinde olan bir aylık bebeklerde nasıl kullanılır? Damlatarak mı sikilmali yoksa tazyikli burnuna direkt mi uygulamaliyiz ?
Cero_12 Mommy28 bir iki damla damlattın her deliğe sonda ters çevirip sırtına vurun gaz çıkartır gibi daha sonra yatırıp aspiratör ile çekin
Cero_12 Mommy28 tanzikli gönderme bilen birisinin yapması gerekir diye düşünüyorum genzine ve ciğerlerine kaçabilir
BusUgUr Asellzey Mommy28 Cero_12 çok doğru bilinen en çok yapılan yanlıştır anlattığınız şekilde burun temizlemek için serum fizyolojiği bu şekilde kullanmak. Size gösteren doktorda maalesef yanlış yönlendirmiş sizi. YouTube da ki videolarda maalesef yanlış. Bir kulak burun boğaz uzmanına gidip danışırsanız yaptığınız yanlışı size detaylı bir şekilde anlatacaktır neden öyle yapılmaması gerektiğini. Bebeğinizin boğulmaması için. Serum fizyolojik uygularken uymanız gerekenler: 1) Bebeğiniz dik pozisyonda ve kafası hafif geride olmalıdır. 2) Serum fizyolojikten 2ml sağ delik 2ml sol deliğe gelecek şekilde sıkılmalıdır (damla şeklinde değil) 3) Her serum fizyolojik sıkmada burun aspiratör ile çekilmemelidir. Hafta da bir ya da iki kez aspiratör yardımı ile temizlenmesi yeterlidir. Serum fizyolojiği bebeğinizi dik tutarak yaptığınızda göreceksiniz ki bebeğiniz burnunun içindekileri kendisi dışarı fışkırtacaktır.
Asellzey 40 günlükken grip olmuştu kızım ,doktor hiç korkma deyip tazikli göndererek bebeği ters çevirip sırtına vurarak burnunu temizlemeyi gösterdi internette videolarına bakabilirsiniz. Gerekirse her emmeden önce burnunu aç beslenmesi şart dedi.