adAsyaa 3.5 aylık ikiz kızlarım var. Geceleri aynı odada yatıramıyorum birbirlerini uyandıracaklar diye. İkiz bebeği olup bu sorunu yaşayan çözebilen var mı aranızda?
kutgun adAsyaa 17 aylıklar halen aynı odada uyurlar ayırmadım ama sese alışık olsunlar diye o aylarda fönlü pış pış açardım biri ağlasa bile diğeri uyanmıyordu
Deletedmom789 adAsyaa aynı odada yatırıp çözdüm canım bu işi, birbirlerinin sesine alışmak zorundalar.
belizberil3009 adAsyaa benim kızlarım 2 yaşında , doğduklarından beri aynı odada uyuyorlar. Yatakları bitişik. Sese zamanla alışıyorlar , daha iyi oluyor. Birkaç sefer birbirlerini uyandırırlar sonra alışılıyor. Biri uyanmış konuşurken diğeri uyanmaz bile.
adAsyaa kutgun Bende sürekli telefonda fönlü pış pış açıyorum. 1 aydır gece uykusuna alıştırmaya çalışıyorum çok şükür de alıştılar. Ama şimdi aynı odaya koymaktan korkar oldum bu düzenlerini bozarlar birbirlerini uyandırırlar diye. Hep mi yan yana yatırdınız?
adAsyaa meraklibiranne Bi tanesinin yanında yatıyorum 3 4 saat sonra mama için kalkıyorum sonra diğerinin yanında yatıyorum. Tek Bi odada sabit kalamıyorum. Kendimi psikolojik olarak da kötü hissediyorum çoğu zaman ayrı oldukları için. E tabi bende çok yıpranıyorum haliyle.
FiltreKahve adAsyaa doğduklarında aynı beşikte 3. Aydan sonra ayrı beşiklerde ama aynı odada yatırdım biraz zorlandılar birbirlerinin seslerine ama alıştılar yoksa ayrı ayrı odalar falan çok zor
kutgun adAsyaa yok ya alışıyorlar evet hiç ayırmadım aynı odada dip dibe beşiklerde uyuyorlar bu ayda bile pış pış açıp uyutuyorum ki herhangi bir ses durumunda uyanmasınlar
Mysunshines17 adAsyaa 20 aylık erkek ikiz bebeğim var ,doğdukları ilk günden bu yan aayni beşikte aynı yatakta yattılar birbirlerinin sesine uyanmazlar ancak bu şekilde alıştırabilirsiniz
adAsyaa Mysunshines17 bende çok kısa süredir ayrı odada yatırıyorum gece uykusuna alıştırabilmek için. Bende bide böyle deniycem teşekkürler 🙏
melekanesi adAsyaa benimkiler 3 aylık. Bu zamana hep aynı yatakta yattılar. Daha yeni ayırdım yataklarını. Ama aynı odadalar. Bir kızım gazlı olduğu için diğerini uyandırıyor bazen. Hatta kızım sıçrardı, ağlardı. Alıştı gibi şimdi mızırdanıyor. Ama ayırmıyorum. Alışsınlar bence. Yoksa ileride birlestiremem. En ufak sese alışır. 3. Ses koyun isterseniz. Gece boyu bizde pişpiş çalıyor mesela.
Pinar0053 adAsyaa merhabalar bizde 3.5 aylığız ben mecbur yatırıyorum tek bakıyorum diğerini duymam diye bence hep Yanyana oldukları için alıştılar sadece ani çığlıkla ağlarsaaa birbirlerini uyandırıyorlar
adAsyaa Pinar0053 Bende tek bakıyorum ama hafif Bi hareket etse onu bile duyuyorum psikolojik olarak 😂2 gündür aynı odada yatırıyorum. Zaten normalde de aynı odadaydılar ama gece gündüz uyku rutini oluşturdum o süreçte de ayırdım birbirlerini uyandırmasınlar diye. Şimdi hem uykuları düzene girdi hemde aynı odaya koyabildim buradaki mesajlardan cesaret bulup 🤗