Yenianne_2019 Hanımlar kolik bi bebeğim var elhamdulillah sağlıklı noksansız ama ben anneliğimi yaşayamamışım gibi geliyo kolik sebebi ile ağlama krizleri oluyo gazlıda olunca sizin ne zaman geçti
MuhammedAmine Yenianne_2019 5 ay 20 günlük tam gaz devam ediyor kolik ve gazı 😭ben elimden geleni yapıyorum akşama kadar tüm ilgimi çocuğuma veriyorum ama haftanın 2 günü mutluysa 5 günü mutsuz . Doktor 1 yaşına kadar sürebilir diyor 😰
Zeyzey2019 Yenianne_2019 4 aylık olduk geçti çok şükür şimdi geldimi kendi rahat yapıyor ... 1 Aylıktan büyükse rezene çayı içirin siz de için biz öyle atlattık
Deletedmom812 Kızım 53 günlük bizde çok çekiyoruz akşam 6 dan gece 12 ye kadar aralıksız ağlıyo denemediğim şey kalmadı inşallah çabuk geçer 3. Ayı bekliyorum 😢
Ryhndnmz Nurse harveys şurubu nu verin hanımlar .bide saç kurutma biraz azaltıyor du bizim ağlamayı .4. Aydan sonra geçti inş sizinkide geçer
Zeyzey2019 Yenianne_2019 1 tatlı kaşığı rezeneye 1 su bardağı kaynar su ekleyin 5 dk dinlendirin süzün ılıyınca bebege 4-5 çay kaşığı içirin gerisini siz için günde iki üç kez yapın
Zeyzey2019 Yenianne_2019 hayır canım her seferinde 4 veya 5 çay kaşığı veriyorsun evet uyutuyor gazını kakasını da rahat yapmasını sağlıyor
Yenianne_2019 Zeyzey2019 gümde 3 kez 3 çay kaşığı mı evet kaka problemimizde var en erken 2,3 gün deyapar ama kabız değil