Buket_aliismail Kızlar 7 Aylık bir bebeğim var ek gıdaya 1 ay önce geçiş yaptık şu an emziriyorum da doğumdan sonra hiç korunmadım bugünde hafif bir kanama başladı az az devam ediyor ve bel ağrısı var acaba regl mi oldum yoksa yerleşme kanaması mı?
Momkraa Buket_aliismail yerleşme kanaması adet gibi olmuyor korunmadiysanizda bilemiyrium ama bence regl olmuşsunuzdur👍
Momkraa Buket_aliismail Canım damla şeklinde kahve renginie yakın bence test yap rahatlarsın ama kanama devam ediyosa regl olmussundur