Bebeğim 52 günlük doğduğunda 2 saatte bir emiyordu gaz sancıları başlayınca saat başına çevirmişti bazen yarım saatte bir şeklinde çok şükür gaz damlası kullanmaya başladığımızdan beri gaz sancımız aza indi bende yediklerine hep dikkat ediyorum gaz olmasın diye ama saat başı emme isteği geçemedi gece de gündüzde saat başı emiyor en az 10 dk emiyor çok kısa değil sütüm de var çok şükür kilo alımı da iyi bez sayısı da normal doyuyor çünkü memeyi kendi bırakıyor bu ne zaman düzene girecek acaba çünkü saat başı emmek istediği için doğru düzgün iş yapamıyorum uyanıkken de kucağımdan inmek istemiyor çok ağlıyor bırakınca