Nazliiiii Normalde uyku sorunu çekiyorken atak haftasında uyanma sorunu çekiyoruz şimdide. Bu durum normal mi arkadaşlar? Çok fazla uyuyor kızım. Nedeni atak haftası mı yoksa başka bir neden mi vardır?