Ugurbebek67 bence sıvı daha karlı doluluğuna ve kirliliğine göre ayarlayabiliyorsunuz. Benim en çok memnun kaldığım prilin gold hijyeni oldu hiç su lekesi kalmıyordu pırıl pırıldı. A101 e gittiğimde boron markasının gördüm 29₺ ydi sanırım bi deneyeyim diye aldım ama çok çok kötü aklınızda olsun boronun deterjanını almayın az önce tüm bardaklarımı elimde yıkadım