Melekannesiiiii Hiç sormayın ya 140tl di evolvia geçen hafta bu hafta alamaya gittik 170tl olmuş hayır anlayamıyorum bu ne saçmalık ne acımasızlık ya büyüklerin bizlerin yani herşeyini kıstılar zamlardan dolayı zaten alamıyoruz hadi 1kilo değil yarım kilo yeriz vs ve vs diyorum uzun lafın kısası bu kadar mal olmanın aç gözlü olmanın nankör olmanın bu zenginlerin gözünün doymasının nedeni nedir ya el kadar bebeler mama içmeden olur mu kısa bilirmiyiz boğazlarından bezinden vicdanszlıkk bu kadar zam olur mu ya işveren işçisine yapmıyor bu kadar sürekli zam ayy çok sinirli ve mağdurum bu konuda Allah’ım yardımcımz olsun 🙄🙄🙄