Sevgili anneler merhaba 4.5 aylık bir kız bebek annesiyim hiç bir zaman çocukları kıyas yapmanın doğru olmadığını savunanlardanım fakat bu aralar nedense sütüm yetmiyormuş hissiyatına kapıldım bebeğim ayda 500 gram alıyor kilosu şuan 7200 4.5 aylık olan sizlerin bebeklerinde durumlar nasıl acaba kilo alımları ayda kaç gram olarak ilerliyor doktorunuzun önerileri neler nusaybinde görev yaptığım için imkanlarım kısıtlı fikirlere bilgilere açığım 🤗