ecemm-6161 annesininbaliii bol duruluma yapıyorum canı sonra kendi deterjanı ile yıkayıyorum zateb oyle bırakma Tabiki
annesininbaliii ecemm-6161 anladım canım aklımda bulunsun baya farklı bilgiler paylaşıldı denemekten zarar gelmez teşekkür ederim 😊
Zeliha27mira annesininbaliii Omo beyazlar için olanını kullanıyorum hayir yıpranma olmuyor rengi bile solmuyor LC ve DeFacto dan alıyorum genellikle.
annesininbaliii Zeliha27mira bebeginiz büyük sanırım normal omo kullandığıniza göre doğru mudur kardeşim