Deletedmom_58 Kızlar bir arkadaşımdan duydum bunu kullanırsan bebeğin vücudunda tüy çıkmazmış ergenlik dönemine geldiği zaman. Kullanan var mı nasıl ne kadar kullandınız doğru mu böyle bisey var mı
Miray388 Deletedmom_58 bende zamaninda cok araştırmistim aliyim diye. Cok işe yariyor diyolar ama ben almadim bebegime sürmedim.
Merveyselkaya Deletedmom_58 kaynanam bebeğime sürdü hiçbir faydası yoktu tuyleri halen duruyor bebeğimin hiç dökülmedi
Deletedmom_58 Merveyselkaya hmm bende ileriki zamanlarda cogalmadigini duymuştum o yüzden merak ettim de fazla kullanan kimse yok heralde