Kızım 3 kilo 35 gr doğdu şu an 2750 doktor mama takviyesi istemişti ama benim kızım memeyi 3 yada 5 dakika tutuyor mama ise 2 saate bir verdim söyledikleri gibi ama sarılık değeri hastaneden çıkarken 10 Du şimdi 12 olmuş yatışa gerek yok dedi bana günde kaç kez kaka yapıyor dedi 2 dedim az doymuyordıur dedi herşeyi yapıyorum ama aç olsa uyanıyor istiyor neden kaka yapmıyor peki çok üzülüyorum bu duruma gerçekten 😔😔