Koalina bir güzel yaşadık 2 yaş sendromunu😂
Deletedmom8453 kız benimkinde de belirti yoktu meğer kansızlığı varmış güya kansızlık uykusuzluk yapar, enerjisi olmaz derler kanı canı olsa hiç uyumaz hiç yerinde durmaz heralde😂😂 2 aydır ilac veriyorum iştah bi gidi bi geliyi ama eskisinden iyi