Nisan4523 öncelikle gule güle büyütün bebeginizi ❤️ benim bebeğim de aynıydı sarılık vardı. Çok zor fakat 2 saatte bir mutlaka uyandırıp emzirin. Topugunu, burnunu sıkın, altını açın, ıslak mendille ayaklarını silin. Ne yapın edin uyandırın emsin sarılığı ilerlemesin. Size de çok zor bir döngü fakat 1 ay dişinizi sıkın. Aynı şeyleri yaşadım. Yardım edecek biri varsa gece gunduz aralarda mutlaka uyuyun