Havvakck 5 çişli bez 1 kere kaka alıyorum kızlar yeterlimi sizce bu ekgıdadan sonra doyuyomu emin değilim
Leylaa_ Havvakck Kızım 8 aylık olacak 2 öğün yemek yiyor diğer saatlerde emiyor küçük ve büyük yapmış oluyor genelde 2 bezi büyük olmamış oluyor ama fazla yapmıyor parça parça yaptığı için sanırım öyle oluyor