Selocannnn Arkadaşlar 2 gündür bebeğim meme de ağlıyor ve ben sağıyorum ama sütüm çok az geliyor 10 ml anca geliyor mama da veriyorum artırmak İçin ne yapmam lazım bu durumu yaşayan var mj
amansallagitsin Selocannnn ah benimde azaldi ya bende bekliyim burda neyapcam bilmiyom danismanlik mi alsam die dusunuyorum karar veremedim