Arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık laktoz intöleransı var.dün irmik helvası yemiştim herzamanki yediklerimden farklı olarak o mu yaptı bilmiyorum ilk kez görüyorum bebeğim çok rahatsız oldu ve kakanın önüne geçen bir köpük oldu.normalde gündüz ve geceleri uyuyan çok fazla sıkıntısı olan bir bebek değil.yaşayan var mı ne zaman geçti bu durum