Aysesirac05 kabız olduğu için de yapmak istemiyor olabilir tuttukça kabız oluyor o zaman iş kısır döngüye dönüyor. Ben burda bi yorumda görmüştüm doktor dulcosoft vermiş böyle tutan bi çocuğa. Ben de kendi oğlumda denedim. Kolay yapmasını sağladı bi hafta kullandım. Böylece kolay yapmaya alıştı ve şimdi artık kendi söyleyip gidiyor. Tutması çok zor oluyordu ben bu sorunu böyle çözdüm. Çiş de genelde gidiyor arada kaçırıyor bir ay oldu eğitime başlayalı. Ama kaka sorunu çözünce inanın çiş arada olsa da katlanıyor insan. Tavsiyem gece gündüz bezi aynı anda bırakın. Şurubu kullandıktan sonra çiş için wc götürünce biraz oyalarsanız kakasını da yapıyor şurup kayganlaştırdığı için tutması zor oluyor klozette