Hanımlar selam oğlum bir yaşına girdi akşam 8 gibi mama içip yatıyor 180 ml 12 gibi tekrar veriyorum mama çünkü dönüyor ve ağzını şapırdatıyor ama gecede 4 te 5 te tekrar mızırdıyor ağzını şapırdatıyor 125 mama veriyorum ve uykuya devam ediyor sonra kahvaltı sizce çok mu veriyorum gece beslenmesini bıraksın istiyorum siz en son öğününü kaçta veriyorsunuz ve uyanmıyor mu bebeğiniz